A blog dala

Címkék: zene

2012.10.12. 13:52

  Miután elindítottam a blogom a google keresőn rákerestem a "fogd a kezem" kifejezésre,hogy használja-e valaki más is. Először egy alapítványra találtam,akik fogyatékos embereknek nyújtanak segítséget.Azután több videót is találtam ezzel a címmel.Ekkor jutott eszembe,hogy keresnem kellene közülük olyat,amely illik a blogomhoz,a neveléshez való hozzáállásomhoz.Elkezdtem meghallgatni,de egyiket sem találtam megfelelőnek.Végül a you tube-on kezdtem el keresgélni és így találtam rá erre a gyönyörű dalra a Bon-bon együttestől:Gyermekeimnek.Pontosan ez az a dal,amit kerestem! Én is éppen ezeket a dolgokat akarom nyújtani a gyermekeimnek,amiről Szolnoki Péter énekel,így ezt a dal választottam a blogom dalának.Remélem a Bon-bon sem bánja.Hallgassátok meg és mondjátok el róla a véleményeteket!

   Ha többet szeretnétek tudni a blog pontos mondanivalójáról olvassátok el egy régebbi bejegyzésemet A blog címének magyarázatát.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogdakezem.blog.hu/api/trackback/id/tr694809120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása