Mikulás

Címkék: ünnep mikulás

2013.12.06. 10:00

Ráakadtam egy nagyon kedves kis versre a Mikulásról. Fogadjátok szeretettel:

Szuhanics Albert

Mese a Mikulásról

Azt mondják, hogy nincs Mikulás,
az egész csak mese.
De hiszen én tegnap este
találkoztam vele!

Kint sétált a fényes utcán,
rajta piros kabát.
Felnéztem rá, s ő mosolygott,
nahát... van Mikulás!

Tükörfényes, nagy csizmája
ragyogott a hóban.
Hozzá léptem, úgy gondoltam
megszólítom... jól van!

Szia! Volna egy kérdésem,
jó Mikulás bácsi.
Egy levelet küldtem neked,
én a kis kíváncsi.

Megkérdeztem, eljössz hozzánk?
S ugye nem csak mese,
hogy puttonyod ajándékkal
lesz majd telis-tele?

Most már tudom a válaszod,
hisz eljöttél ide.
Csak azért hogy boldog legyen
minden gyermek szíve.

Kiteszem a kis cipőmet
az ablakba éjjel.
Mi lakunk a sarokházban,
nézzél ott is széjjel!

Forrás poet.hu.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogdakezem.blog.hu/api/trackback/id/tr645039787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása