Apák napja

Címkék: vers ünnep aktuális

2013.06.16. 10:17

  Június 3. vasárnapja, apák napja, az idén ez június 16-ra esik. Nálunk még sajnos nem nagyon ünnepeljük, inkább csak külföldön, pedig szerintem érdemes lenne ezt a szép szokást átvennünk. Ha az anyákat megünnepeljük miért ne járna ugyanilyen tisztelet az apáknak is. Szerintem nagyon sok apuka megérdemelné, hisz sokat tesznek a családért, még ma is leginkább az Ő vállukon nyugszik egy-egy család anyagi helyzete, megbecsülése. Ezen kívül egyre inkább kiveszik a részüket a gyereknevelésből is és persze vannak olyan dolgok az életben, amit csak apa tud megtanítani a gyermekeinek. Néhány verssel és egy csodaszép videóval szeretnék megemlékezni itt a blogomon minden apukáról. Fogadjátok szeretettel!

Zorántól az Apám hitte című dal nem maradhat ki ezen a napon:

 

Muhi János versét tavaly nagyfiam felolvasta az édesapjának és nagyon meghatódott tőle:

46485_3200714997191_275611905_n.jpg

 

Bartos Erika kedves verse pedig a kisebb gyerekek szájába való.

Bartos Erika: Apához

Mikor leszek én is felnőtt?
Mondd el nekem, Apa!
Nem vagyok még iskolás,
de nem is vagyok baba!

Mondd el nekem, milyen érzés
Apukának lenni?
Szeretsz-e mondd korán reggel
dolgozóba menni?

Jó érzés-e hazaérni,
megölelni engem?
Látod-e, hogy egész kicsit
ma is nagyobb lettem?

Jó érzés-e betakarni,
puszit adni este?
Maradj itt az ágyam mellett,
kérlek, ne menj messze!

Rajzoltam egy képet neked,
Te vagy rajta, nézd meg!
Én vagyok a kisgyerek és
kézen foglak Téged!

Örülsz neki? Vigyázol rá?
Mi vagyunk a képen!
Én vagyok az apukámmal,
ketten, kéz a kézben!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogdakezem.blog.hu/api/trackback/id/tr825359064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása